Loading cart contents...
View Cart Checkout
Cart subtotal:

Garantie en Klachten

Kunstenkaarten.nl staat voor kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed geleverd worden, dan vernemen wij dit graag. Lees verder hoe je dit kunt melden. Wij zullen dan ze snel mogelijk uw klacht in behandeling nemen en reageren met een passende oplossing, indien nodig.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Als je een verkeerd product hebt ontvangen van ons (een product die je niet besteld hebt), dan proberen wij dat zo snel mogelijk op te lossen.

Neem binnen 14 dagen na het ontvangen van het verkeerde product contact met ons op en vermeld daarbij de volgende gegevens:

  • het email adres waarmee je de order geplaatst hebt
  • bestelnummer
  • artikelnummer
  • foto van het verkeerde product

Wij zullen dan zo snel mogelijk reageren en het juiste product nasturen. Het foutieve product mag je houden of op onze kosten retourneren.

Ik heb een beschadigd product ontvangen

Als je een beschadigd of verkeerd geproduceerd product hebt ontvangen van ons, dan proberen wij dat zo snel mogelijk op te lossen.

Neem binnen 14 dagen na het ontvangen van het product contact met ons op en vermeld daarbij de volgende gegevens:

  • het email adres waarmee je de order geplaatst hebt
  • bestelnummer
  • artikelnummer
  • foto van het verkeerde product

Wij zullen dan zo snel mogelijk reageren en wanneer nodig het product nasturen. Het beschadigde product mag je dan houden.

Ik heb een klacht over een ontwerp

Alle ontwerpen in onze webshop zijn gemaakt door kunstenaars. Met deze kunstenaars hebben wij contracten waarin de kunstenaar aangeeft dat zij de ontwerpen zelf hebben gemaakt en de auteursrechten hierover hebben. Kunstenkaarten.nl heeft enkel gebruikersrechten. Indien u denkt dat dit niet klopt, dan kunt u contact opnemen met ons met daarbij de vermelding van het ontwerp en uw onderbouwing waarom de kunstenaar geen auteursrecht heeft voor dit ontwerp.

Alle ontwerpen worden voor publicatie ‘gekeurd’ of deze aanstootgevend en niet gepast zijn. Indien u zich toch beledigd of aangesproken voelt door een bepaald ontwerp, dan kunt u contact met ons opnemen met daarbij de vermelding van het ontwerp en de onderbouwing waarom u zich aangesproken voelt. Wij zullen dan uw klacht in overweging nemen en hierop een beslissing nemen.

Voor beide gevallen kan kunstenkaarten.nl niet verantwoordelijk gehouden worden. Echter zullen wij uw klacht serieus nemen en passende maatregelen treffen indien nodig.